lørdag den 26. april 2008

75 års jubilæum

Jacob har godt gang i sin opgave, så jeg benyttede mig af lejligheden og tog med S, S & H til Fyns Land. Havde den korteste dag på kontoret i så lang tid som jeg næsten kunne huske og var i Middelfart lige i tid til aftensmad i går, fredag. Lørdag stod på pindemadder, en tur ned i byen, reception i roklubben og lidt afslapning inden vi igen vendte snuden mod København. Var på vejen et smut forbi Sørens kontor hos Invendium - hvis I spørger mig så manger der altså nogle reoler med proppede ringbind. Jeg glæder mig til vi en dag i revisorbranchen bliver lige så IT-baserede, og dermed ikke skal slæbe os en pukkel til i arbejdspapirer.

Morgendagen skal bruges til afslapning, inden vi på mandag starter op på 3-dags ugen. SKØNT!! Har ikke de store planer for hvad der skal ske i 4-dags weekenden der venter forude. Jacob skal aflevere sin opgave mandagen efter, så det sætter en helt naturlig dæmper på de store udskejelser (det er bare ikke lige så sjovt alene). Det bliver super-lækkert når den opgave er overstået.

Billeder fra jubilæumsreceptionen kan findes her: http://picasaweb.google.dk/LotteMadsenGroenne/MR75RsJubilUm

Fortsat god weekend
Lotte

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hej Lotte og Jacob

Ville bare lige ønske god mini-ferie/god arbejdeslyst, krydser fingre for at det går godt med de sidste trælse dage med opgaven og hurra og tillykke med på mandag, så der kan blive tid til lidt mere sjov og ballade :o)
Mojn ;o) Ina og Co