fredag den 30. maj 2008

Slut på en ørkenvandring



(Det grønne bord...)


Sikke en lettelse, rent ud sagt.

I tirsdag afsluttede jeg HD-studiet med et 4-tal. Min hovedopgave, inkl. mig selv, var til eksamen, og det gik som jeg havde forventet og fortjent.


Det er vildt dejligt at være færdig med det. Når jeg tænker på, at jeg overvejede at sætte det hele på standby i vinters, så er jeg glad for, at jeg holdt ved og fik det lukket ned her inden sommer.


For de, der overvejer det: www.cbs.dk/hd

Så er der åbnet op for de næste projekter. I dag har Morten Bulskov været og hente vores gamle sofa, så der er plads til den nye, som ankommer i weekenden. Vi må lægge et billede ud af den. Vi skal nyde det gode vejr på altanen, og så er jeg blevet fanget af Stieg Larssons bøger. Midt i det hele gælder det Lises 30 års fødselsdag, lørdag aften, og i næste uge er det Mathias, der fylder 30 år. Ja, vi nærmer os det runde hjørne.


Juni måned skal jeg bruge på at være censor på Farmakonomuddannelsen et par gange, og ellers så er det vist hjemmefronten/lejligheden, der er blevet forsømt. Lotte har længe bedt mig om at få ryddet ud og sorteret i mine gemmer og bøgerne. Jeg må hellere få gjort noget ved det.


Det var alt for nu - håber der er nogen der læser dette forsøg på lidt causeri over vores halvtrivielle tilværelse :-)


Ingen kommentarer: