mandag den 28. juli 2008

Kano og countdown




Kære læsere

Sommeren er for alvor over os i Danmark, og det benyttede vi os af i lørdags, hvor vi sammen med Henriette, Søren og Simon bevægede os ud på Lyngby Sø og Bagsværd Sø for at ro i kano i et par timer. Vi havde en skøn eftermiddag sammen med familien fra Bagsværd.

Jeg sværger generelt ikke sådan til reklamer på bloggen, men jeg vil gerne anbefale det til andre, og jeg har ikke sagt for meget når jeg røber, at det var kanoudlejningen ved Nybro, som vi satte vores lid til.

Jeg viser lige et par billeder fra dagen. Øverst oppe ser I beviset på, at selv jeg kan fungere som en motor i en kano. Og nedenfor ses vores søde nevø Simon, der nyder sin mors gode hjemmebagte kage. Det var en god eftermiddag!


Og så er ugen ellers oprindet, hvor jeg for alvor kan sætte det letsindige årti, hvor alderen ender på "tyve" til tælling. Der findes ikke noget tal, der hedder tiogtyve - NEJ - på søndag, må jeg erkende, at jeg runder et skarpt hjørne her i livet, da jeg starter ørkenvandringen ud mod de 40 år. Jeg sætter hermed et lille socialpsykologisk eksperiment igang: "Føles det anderledes at have rundet hjørnet med de 30 år". Fortsættelse kan af gode grunde først følge, når vi er et stykke inde i måneden, der kalder sig selv for august.

10, 9, 8...

Ingen kommentarer: