tirsdag den 19. august 2008

Bryllup, slotskoncert mv.

Det har været nogle begivenhedsrige dage her den seneste uges tid.

Weekenden forløb med et dejligt bryllup hos Lene og René. De havde bestilt det dejligste vejr og efter vielsen og en hyggelig sammenkomst hjemme i deres nye bolig tog vi til Jægerspris, hvor festen blev holdt om aftenen og natten med. Det var en rigtig dejlig fest - især var vi vilde med den hyggelige bar, der var anskaffet. Det var rigtig godt.

Her skærer de den lækre bryllupskage for:



Den eneste regn, vi mærkede den dag, var risene, der føg ned over brudeparret:




Her fester vi ud på den lyse morgen - jeg havde næsten helt glemt denne dans - men det er jo godt at fotografen var stand-by:




Søndag kunne vi lige se det nervepirrende OL på hotellet med roning og 49'er inden vi kørte op til morgenkaffe i teltet.

Derefter kørte vi videre til Ledreborg Slot, hvor vi nød eftermiddagen med musik fra Radiounderholdningsorkesteret. Vi lyttede til numrene fra Skatteøen og Lars H.U.G., der fremførte mange gode numre. Det var lige sagen til sådan en dag, hvor man er lidt træt i kroppen.

Her sidder vi og nyder det i slotsparken:


Og idag har vi været på Gentofte Hospital - alt er som det skal være - de små tvillinger har det godt og ser sunde og velskabte ud ifølge hendes gennemscanning, så nu ser vi bare frem til december. De 4 måneder skal nok gå hurtigt.

Dagene tikker ned for min afgang til Schweiz - Lotte bliver herhjemme - mens jeg skal til Luzern, Zermatt og Lausanne, hvor jeg skal besøge Marianne og Casper inden jeg kører til Basel på FIP-kongres. Nu må jeg huske GPS'en, så jeg kan finde rundt i landet - jeg har lejet en bil i de 6 dage. Jeg glæder mig til nogle afslappende dage i området omkring Luzern, i bjerglandet omkring Zermatt (tæt ved Matterhorn) og i Lausanne, som også er en dejlig by.

Mange hilsener
Jacob

Ingen kommentarer: