torsdag den 13. november 2008

Klargøring

Er nu godt inde i 3. uge med før-fødsels-sygemelding. Det begynder at gå mere og mere op for mig, hvorfor denne sygemelding eksisterer. For det er da utroligt så besværligt alting bliver, blot fordi man har et par små rollinger at slæbe rundt på. Pusten forsvinder blot af at gå op til lejligheden (2. sal), maven kan næsten ikke være der for rattet i bilen (når jeg vel at mærke skal kunne nå pedalerne samtidig, hvilket er at foretrække), især den øverste af babyerne er gået i sparke-mood, og jeg føler efterhånden at min mave må være et stort blåt mærke indvendig (AV!!), maven er i vejen når jeg skal have strømper og sko på, og så er jeg tilmed også begyndt at have vand i fødder og fingre. Mærkeligt nok er det værst om morgenen, men det ændrer sig nok med tiden - og bliver til hele dagen :-)

Efter vores mindre ombygning på kontoret (opsætning af et stykke gipsvæg), er vi færdige med at male væggene, og er nu i gang med radiatoren. Det skulle gerne kunne færdiggøres i morgen. Vi håber samtidig at de bestilte tremmesenge kommer, så vi kan hente dem i weekenden. Det ville altså være rart hvis lejligheden snart igen begynder at ligne en lejlighed og ikke et opbevaringsrum/værksted. Men det er heldigvis overskueligt hvad der venter på kontoret/børneværelset, og vi kan se enden på det.

Så mangler vi bare at vente de kommende 5-6 uger inden det hele står på hovedet igen...

Ingen kommentarer: