søndag den 31. maj 2009

Så sluttede maj

Maj har i år været noget anderledes for mit vedkommende end de sidste år. For selskaber som har kalenderregnskabsår, er 31. maj fristen for rettidig indsendelse af årsrapport til Erhvervs- og Selskabsstyrelsen. Jeg har derfor i de sidste år haft mange arbejdstimer i maj.

Jeg har også i år haft mange arbejdstimer i maj, de har dog været af en noget anden kaliber... Man kan selvfølgelig argumentere for at begge dele ligger indenfor service, men så hører ligheden også op. En stor forskel er også at jeg i denne maj måned har arbejdet døgnet rundt, sådan har det dog ikke været tidligere - der sluttede arbejdsdagen når jeg forlod kontoret.

Så kan man så spørge sig selv hvad der er bedst? Men det er ikke sådan at svare på - det er vist noget med hver ting til sin tid.

Jeg har i år haft mulighed for at nyde foråret - og det har været et super dejligt forår. Jeg kan så absolut ikke klage. Dette har fordret mange gåture. På dette punkt må jeg slå fast, at det er dejligt at holde barsel i København. Her er mange tilbud, og mange muligheder for forskellige ruter, når gåturen skal planlægges. Næste mål er et årskort til Zoo - så kan pigerne og jeg følge med i dyrene (for jeg må samtidig tilstå, at så spændende er Fælledparken ikke i længden).

I dag var så sidste forårsdag - den blev traditionen tro brugt på at fejre Sørens fødselsdag.


Ingen kommentarer: