mandag den 7. september 2009

Lidt nyt

Så er min computer kommet op at køre igen. Skønt.

Der sker hele tiden en masse med pigerne. De har nu rundet 9 måneder og vejer 7,4 kg (Emma) og 7,5 kg (Julie). Emma møver sig rundt - hun er især tiltrukket af ledninger !?! og vil gerne trykke på knapper - fx på min computer og DVD afspilleren. Ikke så fedt. Julie derimod sidder/ligger stille og undersøger det hun kan nå, hun har endnu ikke luret hvordan man kommer omkring. Og det er egentligt ok at der kun er én af dem der skal hives væk fra ting hele tiden.

De er meget opmærksomme på hinanden, og det er sjovt at betragte. Et egentligt kram er det ikke blevet til endnu, men det er noget der ligner.


Nu hvor efteråret er ved at sætte ind, har vi igen taget voksiposerne frem. Og hvor er de bare gode. Den første dag sov begge piger næsten 2 timers formiddagslur i dem, og de var svære at vække. Hvis de begynder at pjevse lidt fordi de er trætte, kan vi putte dem ned i voksi'erne og lidt efter sover de - ligemeget hvor voksierne er. Det fungerer ikke lige så nemt med dyner i sengen. Måske det har noget at gøre med at de ikke kan komme ud af voksien...

I går havde vi besøg af pigernes fætter Mikkel. Han var på tur med farmand. Så mens Søren kiggede på computeren, fik jeg lov til at nusse lidt om ham. Han lugter stadig af baby. Utroligt hvad en lugt kan minde én om. Så snart jeg fik ham i mine arme, var mine tanker ude på Glostrup. Det er en dejlig lugt, som ikke helt lader sig beskrive (og nej, det er ikke bleen jeg her tænker på).


Ingen kommentarer: