mandag den 28. februar 2011

Så er det snart fastelavn

Fastelavn nærmer sig med hastige skridt, og da jeg ikke syntes jeg havde nok at se til med at rydde op og gøre lejligheden flot og salgsbar, blev min energi i weekenden lagt i at sy et flot tiger-kostume til Julie. Peter Plys fik jeg klaret for et par uger siden, så jeg manglede heldigvis kun et "sæt". Og godt for det, for jeg er ikke sikker på at der er overskud til at lave flere dragter. Men flot det er den blevet (hvis jeg selv skal sige det). Nu mangler vi så bare at pigen vil have den på i længere tid i 5 minutter...

Udover at lave fastelavnsdragter, går tiden med at rydde op i lejligheden. Kælderrummet er ved at være stopfyldt med kasser. På trods af at vi var sikre på at alle vores ting var fuldstændigt uundværlige, så går det meget godt med at undvære dem. Måske vi slet ikke har brug for det store hus ovre i Jylland??

1 kommentar:

Ina sagde ...

Hov, hov husk nu at der skal være plads til madklubben :)