torsdag den 15. december 2011

Medio december

Jeg var lige i det nostalgiske hjørne, og det slog mig, hvor mange indlæg, vi plejer at udgive i december, når jeg ser tilbage på de sidste års historik. Det måtte derfor være tid til månedens første indlæg.

Vi har fejret pigernes 3 års fødselsdag - vi udgiver et særskilt indlæg om dette.

Ellers har der været tæt besat med gøremål i den seneste tid, og vi glæder os til at juledagene nærmer sig. Lotte har været 3 dage på kursus i Bruxelles, og nåede lige med et DSB-tog retur fra Kastrup Lufthavn inden togstrejken forventes at bryde ud i fuldt flor. (Godt vi ikke skal benytte os af DSB mht. juletransport i år). Derfor har farmor været på besøg i 3 dage hernede og hun har både nået at være med til at aflevere og hente i pigernes nye børnehave, være med til Luciafest samt formiddagskaffe både hos Ruth og mormor og morfar.

Onsdag havde vi et helt skiftehold sat op. Farmor startede op med at hente pigerne, så blev hun afløst af mormor sidst på eftermiddagen, og så kom jeg hjem og afløste mormor, så hun kunne komme videre i dagens program, og sidst på dagen (ikke afløste) men aflastede pigerne mig ved at de nærmest faldt i søvn til "Nissebanden på Grønland", så de var ekstremt nemme at smide ind i sengene. Vi er så taknemmelige for at de uendeligt lange aftenshows, der har kørt det meste af efteråret nu har set sin ende - tak til børnehaven for at medvirke til, at børnene er naturligt trætte.

I næste uge står der fælles juleafslutning tirsdag morgen på programmet for alle mine ansatte i begge afdelinger - jeg glæder mig til, at vi alle ønsker hinanden en glædelig jul, også selvom det er et par dage før jul. Dette er en ny tradition, jeg starter op, og jeg håber at det bliver en rigtig god tradition.

Julehilsener
fra Jacob.

Ingen kommentarer: