mandag den 22. oktober 2012

Efterår

Efteråret går sin stille gang, og det må være tid til et nyt lille indlæg. Vi er så småt ved at være kommet lidt mere på plads her på Teglvænget. Efter min tur til Amsterdam har vi et par uger, hvor vi prøver at tage det lidt med ro her på hjemmefronten. Så sent som her til formiddag er der leveret 5 store læs jord ude på vendepladsen, så nu sker der snart lidt mere med haveprojektet, håber vi.

Om et par uger skal jeg nogle dage til Rom på strategitur med mine kolleger, og ellers så glæder jeg mig til min nye farmaceut starter på apoteket, så vi kan få den sædvanlige normering igen - det giver noget mere fleksibilitet for mit vedkommende.

I slutningen af november har vi tre dages miniferie med pigerne under planlægning, men sig det ikke til dem :-)

Mange efterårshilsener
Jacob.

Ingen kommentarer: