torsdag den 7. august 2008

Milepælen



Jamen, det var så det.

Så har jeg passeret den milepæl, som de allesammen går og snakker om.

Jeg er glad for at være 30 år - det er en dejlig alder, hvor man er i sit livs bedste alder. Ja, det er lige før, at jeg ser frem til om 10 år. Jeg citerer lige Andreas fra en mail:

"Glæder mig nu til 40'erne. Alle der har været der, siger at de er de fedeste. Man er stadig i fysisk god form, man har styr på økonomien og karrieren, man har overstået småbørnstiden og skulle ha fundet en indre ro."

Ja - det er dejligt at være til.

Vi holdt en god fødselsdag med den nærmeste familie i søndags. Lotte og min svigermor var søde at stå for det køkkenmæssige (med mig som ekstra hånd i køkkenet), men var det ikke for deres indsats, så kunne jeg vist godt have vinket farvel til en hyggelig dag med gæsterne.

Så tak for diverse hilsener og alle gaverne.

Og om lørdagen var vi i øvrigt til Ruths 60 års fødselsdag - vi havde en dejlig aften med god mad og hyggeligt samvær.





Jacob.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Halløj, jeg kræver kodapenge for at du snupser min mail!

Well, godt at du har en grundig kildehenvisning.

Andreas