onsdag den 15. april 2009

30 år

Så rundede jeg mit tredje skarpe hjørne. Det var dog ikke den mest skræmmende oplevelse. De mål jeg havde sat mig, som skulle nås inden jeg blev 30 var klaret, så dagen blev fejret på ganske rolig vis – i den henseende. På andre fronter var der fuld knald på…

Jeg har åbenbart mere ammehjerne end jeg er klar over. Vi var jo som bekendt i Middelfart på min fødselsdag. Mor havde det store spisebord slået ud så langt som muligt, og køkkenbordet bugnede af rundstykker, men der skal åbenbart mere til før jeg fatter at der kommer gæster. Bedst som jeg stod på terrassen og puttede Emma og Julie i barnevognen ringede det på døren. Udenfor stod det første hold gæster og sang fødselsdagssang for mig. I løbet af de næsten 10 minutter var vi pludselig 20 i stuen – alle med pakker til mig. Det var meget overvældende og jeg måtte da også lige bruge et øjeblik eller to på at få det hele til at falde i hak. Mor og Jacob havde åbenbart aftalt at jeg skulle overraskes – og det blev jeg! Super.

Resten af dagen var stille og roligt, og blev rundet af med lækker mad. Ikke det store for vi skulle jo være klar til næste dag.

Ingen kommentarer: