søndag den 21. juni 2009

Så mange projekter - så lidt tid

Der er så meget der skal nås - og heldigvis når vi også det meste.
Efter at Emma og Julie er begyndt at sove i hver sin seng, har vi fået et praktisk problem i soveværelset. Der er simpelthen ikke plads nok. Nogle ville nok mene, at det heller ikke er nødvendigt med en seng der er 210 cm bred (men det er en luksus vi gerne vil have, når vi nu er fire med pigerne). Så i denne weekend arbejder vi på en løsning så vi alle kan være der, og samtidig bruge rummet også - fx komme ind i skabet. Løsningen er ikke helt på plads endnu, men jeg tror den kommer snart.

I går fik jeg færdiggjort et lille syprojekt. Mormor havde klippet stof til et par bukser til hver af pigerne - dem fik jeg syet færdig. Og hvor er tøserne bare lækre i dem.

Jeg er også godt i gang med at fjerne malertape fra vinduerne. Min far var så flink at male vores altan da han og mor sidst var på besøg - så skulle jeg bare selv fjerne tapen og vaske vinduerne bagefter. Men så ville skæbnen det bare sådan at malertapen satte sig helt og aldeles fast! Det har været noget af en kamp, men nu er tapen af, og jeg mangler kun at fjerne limresterne på det store vindue samt vaske det.

Julie har også arbejdet med sit eget lille projekt - rulle fra mave til ryg. Hun har trænet ihærdigt, og i dag lykkedes det så. Og ingen af os så det ske...

I går aftes havde vi besøs af Bettina, René og Simon. En middag der har været længe undervejs, men som aftalt skal der ikke gå lige så lang tid inden næste gang. Simon er glad for babyer og var også flere gange henne ved pigerne og ae dem. Og han var også rigtig dygtig til at holde.

Ingen kommentarer: