søndag den 14. juni 2009

Weekender går hurtigt

Ja, det er ikke kun Lotte, der har kompetence til at udgive blogindlæg - ind i mellem bevæger jeg mig også herind og skriver lidt.

Denne weekend synes jeg lige er begyndt og alligevel er der under 1 time tilbage af den.

Efter arbejde lørdag var jeg booket resten af dagen til børnepasning af de små piger. Her måtte jeg erfare, at man bare ikke når ret meget andet, når man står solo med dem - jeg kan godt forstå, hvis Lotte synes, at hverdagene bare forsvinder som sand mellem fingrene.

Først var vi lige ude at gå en tur og ovre at handle og så gik det ellers bare med leg, grødspisning og godnat-putning, hvorefter Lotte ringede og sagde, at de kom herhjem efter speedway. Så alt, det jeg havde planlagt jeg kunne få ordnet på skrivebordet, det blev ikke lige den dag :-) Men til gengæld fik vi, som nævnt, tyndet lidt ud i vores spiritusskab, der ellers har stået stille i lang tid.

I dag var det så mig, der havde et actionprogram booket ind. Henrik, Rolf, Mads og jeg var på en madklubstur ud at køre gokart i Roskilde. Vi kørte 2 x 15 min, hvor de små biler rigtig kom op og ned i fart (de kan køre 90 på langstrækningerne). Vi blev enige om, at det ikke var sidste gang. Måske vi også snart skal på en paintballtur igen, ligesom sidste år.

I eftermiddags var pigerne og jeg lige på en gåtur ned til søerne og omkring Vinyl Bar for at hente en kop kaffe, der kunne nydes i solen ved søerne - det er ikke sidste gang her i sommer at det sker.

Nå, men det var skrivebordet jeg kom fra... God weekend
Jacob.

Ingen kommentarer: