søndag den 14. juni 2009

Farmand passer piger

I går var det så endelig store S-dag - Speedway i Parken. Efter at jeg sidste år måtte melde afbud, var forventningen i år nået til uanet højde.

Og jeg må tilstå - det levede op til mine forventninger til fulde. Dog havde Parken lidt problemer med lyden, så det var svært at følge med. Men med hjælp fra vores sidemand (som havde stor viden og indsigt i sporten), lykkedes det alligevel. Aftenen var præget af fedt stemning, larm og mandlige hormonorer - og så lidt slåskamp (blev faktisk næsten fanget i midten, for det var ham på rækken foran os mod ham på rækken bagved...). Men det blev heldigvis dysset ned inden de gik for vidt.

Efter arrangementet, tog jeg Michael og Morten med hjem, og sammen med Jacob blev der gjort lidt ved barskabet. Super hyggeligt - spændende hvor meget Morten og Michael kan huske, for jeg er ret sikker på at der blev sat knap 20 fadøl til livs mens vi stadig var i Parken.

I dag har det så handlet om pigerne. Vi er begyndt på måltid nr. 2. Så nu får pigerne grød til frokost (og det kan de rigtigt godt lide) og kartoffelmos til aften (det er de knap så vilde med...).

Vi håber at introduktionen af kartoffelmos kan hjælpe pigerne til at sove igennem, så der ikke er mad 5-6 gange i alt i løbet af natten, og pigerne så kan komme ind på deres eget værelse og sove. Vi har i dag taget den anden tremmeseng ind i soveværelset, da det var begyndt at blive lidt trængt ned ved pigerne - så nu er der lidt trængt i soveværelset.

Ingen kommentarer: