onsdag den 22. juli 2009

Adskillelse

I dag har vi for første gang rigtigt lavet noget med pigerne hver for sig. Jacob havde fri idag, og i denne uge var mødregruppen rykket til onsdag istedet for torsdag. Så vi besluttede at jeg tog den ene pige med, mens Jacob blev hjemme og hyggede med den anden. Jeg havde Emma med, og det var mærkeligt "kun" at have en at holde styr på, men så er det også prøvet ;-)

Men det bedste var nu da vi kom hjem igen. Emma faldt i søvn på vej hjem, så det var først da hun vågnede 3 kvarter senere at Julie så at vi var hjemme igen. Emma blev mødt af et stort smil og det lignede at hun rakte armene frem for at tage imod hende (Julie lå i kravlegården, og jeg lagde Emma ned til hende). Efter jeg havde lagt Emma på ryggen ved siden af Julie (som også lå på ryggen), var jeg væk fra dem et lille øjeblik, og da jeg kom tilbage lå Julie på maven helt tæt ved Emma - faktisk med den ene arm oven på hende. Det så rigtig sødt ud! - Men det viste sig at Julie havde en anden dagsorden, hun var nemlig på udkig efter Emmas sut. Ud af Emmas mund og ind i Julies. Hmm... det var ikke helt så sødt.

Ingen kommentarer: