lørdag den 14. november 2009

Vil holde balancen

Som I ved, har Emma i lang tid gået rundt langs møblerne herhjemme. Julie kan kravle pænt hurtigt, så det med at gå har ikke helt fanget hendes interesse endnu. Til gengæld er hun begyndt at stille sig op uden at holde ved noget. I går aftes gjorde hun det 4 gange – I kan nok tro at mor her gloede en ekstra gang. Men det skal heldigvis ikke foregå på samme måde for de to damer.

I dag har jeg været ude at købe det første par sko til pigerne (sutsko tæller ikke). Jeg havde sat mig for, at de skulle være hvide, men det kan ikke lade sig gøre. Jeg var i 5 forskellige butikker, og alle steder prøvede de at sælge mig nogle sølvsko. Men jeg stod fast og sagde nej, men dog ikke mere fast, end at jeg kom hjem med 2 par lyserøde sko. De er rigtig fine, og forhåbentligt vil pigerne få meget glæde af dem. På tirsdag skal vi til kontrol hos den ortopædkirurg, der følger Emma (’s fod). Vi påtænker at tage skoene med og spørge ham, om de er ok, for sidste gang talte han meget om, hvilke sko hun burde få. Forhåbentligt siger han go’ for dem, for jeg orker ikke lige nu at skulle ud på jagtmarkerne igen.

Vi har også haft besøg af onkel Morten. Efter han eftertrykkeligt gav os begge tørt på i Wii (gokartspil) i går, skulle dagen i dag bruges på noget andet. Vi besluttede derfor at tage en tur i zoo. Vi synes, det var meget hyggeligt, selvom der ikke var dyr i alle burene, men pigerne var vidst lige ligeglade – de var i hvert fald ikke synderligt interesseret i dyrene. Men det kommer nok.

Nå ja, de er begge ved at få den sidste fortand ;-) Så det ser ud som om vi når 8 inden fødselsdagen. Så er der bare 12 igen…

Ingen kommentarer: