søndag den 4. september 2011

Sommerferie slut

Så er min første sommerferie som apoteker slut. Vi har ud over turen til Mallorca været herhjemme. Det er blevet til en dag i badeland i Fredericia, en dag i Kolding Storcenter, lidt indkøb her i Middelfart, en far-døtre dag i Madsbyparken i Fredericia mens mor var til firmaarrangement, og nogle ture over til bambierne ved siden af hvor vi bor.

I morgen starter arbejdslivet igen, og jeg glæder mig til at komme tilbage til min virksomhed efter 2½ uges dejlig sommerferie. Jeg har slet ikke hørt fra pigerne dernede, andet end en MMS med et billede af dem i udklædningstøj og godt humør, da de var med i optoget til den lokale byfest - kan man forlange mere? Jeg er meget taknemmelig.

Nu starter pigerne op i dagpleje og vores kalender er allerede begyndt at tage imod arrangementer, vi skal til, i den kommende tid, så vi keder os ikke.

På husfronten er der ikke så meget nyt - sådan en proces tager tid, men der skal nok komme nyt på et tidspunkt.

Jacob.

Ingen kommentarer: